Jak złożyć wniosek „dobry start” przez internet ?

 w Aktualności

W związku z licznymi dotyczącymi pytaniami GOPS Garwolin informuje, że nie jest możliwe złożenie wniosków o „dobry start” oraz „500+” za pośrednictwem strony WWW Gminy Garwolin.

 

Wnioskodawca musi być jednoznacznie zidentyfikowany. Taką identyfikację zapewnia logowanie na własnym koncie bankowym, podpis elektroniczny lub profil zaufany.

 

Zachęcamy do składania wniosków drogą elektroniczną poprzez zalogowanie się na koncie swojego banku i poszukanie tam zakładki „złóż wniosek”.

Jeśli z jakiś przyczyn nie chcą Państwo wnioskować za pośrednictwem banku można to zrobić przez stroną

https://wnioski.mpips.gov.pl/ewnioski/index.eup?contrastVersion=0 — (w tym przypadku konieczne jest posiadania podpisu elektronicznego lub profilu zaufanego).

 

W razie pytań zachęcamy do kontaktu 256820560 wew. 50 lub 61

 

Zostaw komentarz