Protokół z przeprowadzenia dyskusji publicznej
PROTOKÓŁ
z przeprowadzenia dyskusji publicznej nad rozwiązaniami przyjętymi w projekcie zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Garwolin.
Protokół sporządzony w dniu 20.06.2022 roku w Urzędzie Gminy Garwolin przez Sylwię Kalbarczyk, pracownika Urzędu Gminy Garwolin.
Na podstawie art. 11 pkt 7 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym(t. j. Dz.U.z2022r.poz.503) w dniu 20.06.2022 roku o godz. 14:00 przeprowadzono dyskusję publiczną nad rozwiązaniami przyjętymi w projekcie zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Garwolin.
- Lista obecności stanowi załącznik do protokołu
- W dyskusji publicznej udział wzięli:
- Karolina Kasprzak – Zastępca Wójta Gminy Garwolin Kierownik Referatu Techniczno-Inwestycyjnego i Planowania Przestrzennego
- Sylwia Kalbarczyk – pracownik Urzędu Gminy Garwolin
- Robert Jaworski – urbanista opracowujący projekt zmiany studium
- Spotkanie rozpoczęte zostało o godzinie 14:00 w budynku Urzędu Gminy Garwolin w sali konferencyjnej. Z powodu braku osób zainteresowanych wzięciem udziału w dyskusji nad przyjętymi rozwiązaniami w projekcie zmiany studium, przedłużono rozpoczęcie dyskusji do godz. 14:30. Przy dalszym braku obecności zainteresowanych osób wyłożonym projektem zmiany studium, około godziny 15:00 zakończono dyskusję publiczną.
Protokół sporządzono w 3 egzemplarzach, z przeznaczeniem:
- Dla Wójta Gminy Garwolin
- Do dokumentacji planistycznej
- Do publicznego wglądu
Protokół zawiera 2 strony.
Garwolin, dnia 20 czerwca 2022 rok.
Marcin Kołodziejczyk
Wójt Gminy Garwolin
Sylwia Kalbarczyk
(podpis osoby sporządzającej protokół)