Jak prawidłowo odczytać wodomierz?

Dokonując odczytu stanu wodomierza należy podawać wszystkie czarne cyfry odczytane od lewej strony liczydła, łącznie z zerami.

W przypadku posiadania podlicznika prosimy o wypełnienie pola numer 6 i 7, jeśli posiadasz wiecej niż jeden podlicznik wypełnij pole numer 8 i 9.

„Kod klienta”  mogą Państwo znaleźć na fakturze. „Kod klienta”, znajduje się w lewym górnym rogu pierwszej strony faktury, a „Punkt odczytowy” w załączniku do faktury.

Zgłoszenia stanu wodomierza przyjmowane są również:

  • mailowo na adres: kanalizacja@garwolin-gmina.pl
  • SMS pod numer telefonu 537-971-446 (w treści SMS prosimy podać Imię i Nazwisko odbiorcy, adres punktu odczytowego  oraz stan wodomierza lub wodomierzy)
  • Odczyt – to wskazanie stanu bieżącego, nie należy więc podawać zużycia wody w odniesieniu do poprzedniego odczytów.