Zakup wyposażenia do Gminnego Centrum Animacji Kultury i Sportu w Sulbinach gm. Garwolin
Garwolin: Zakup wyposażenia do Gminnego Centrum Animacji Kultury i Sportu w Sulbinach gm. Garwolin
Numer ogłoszenia: 361373 – 2010; data zamieszczenia: 15.12.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Garwolin , ul. Mazowiecka 16, 08-400 Garwolin, woj. mazowieckie, tel. 025 6820560 w. 62, faks 025 6820567.
-
Adres strony internetowej zamawiającego: www.garwolin-gmina.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup wyposażenia do Gminnego Centrum Animacji Kultury i Sportu w Sulbinach gm. Garwolin.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres przedsięwzięcia obejmuje wyposażenie następujących pomieszczeń 1) Filia Gminnej Biblioteki Publiczne: -Regał podwójny – 3 szt. -Regał pojedynczy – 10 szt. -Szafki – regały – 3 szt. -Regał dla dzieci – 4 szt. -Lada – 1 szt. -Stoliki – 5 szt. -Regał na czasopisma – 2 szt. -Gablota – 2 szt. -Ława – 1 szt. -Stoliki okrągłe – 2 szt. -Krzesła – 14 szt. -Krzesła dla dzieci – 8 szt. -Fotel – 2 szt. -Projektor – 1 szt. -Ekran ścienny – 1 szt. -Rolety – czytelnia – 3 szt. -Roleta antywłamaniowa – 1 szt. 2) Szatnia nr 1: -Szafka – 14 szt. -Podstawka – 14 szt. 3) Szatnia nr 2:-Szafka – 8 szt. 4) Magazynek nr 1-Szafka 6 rzędowa metalowa – podstawowa – 1 szt. -Szafka 6 rzędowa metalowa – dostawka – 2 szt. -Szafka 5 rzędowa metalowa – podstawowa – 1 szt. -Szafka 5 rzędowa metalowa – dostawka – 1 szt. 5) Magazynek nr 2 -Szafka 6 rzędowa metalowa – podstawowa 1 szt. -Szafka 6 rzędowa metalowa – dostawka – 1 szt. -Koszyk na piłki – 1 szt. 6) Sala -Stoli do ping ponga – 2 szt. -Stoły – 28 szt. -Krzesła – 230 szt. -Wieszaki – 2 szt. -Ekran ścienny – 1 szt. 7) Kuchnia -Blat z szafkami – 1 szt. -Chłodziarko-zamrażarka – 1 szt. -Okap – 1 szt. 8) Magazynek przy kuchni -Szafka 6 rzędowa metalowa – podstawowa – 1 szt. -Szafka 6 rzędowa metalowa – dostawka – 1 szt. 9) Pokój konferencyjny: -Szafa ubraniowa – 2 szt. -Szafa – 2 szt. -Gablota – 2 szt. -Biurko – 2 szt. -Fotel – 2 szt. -Stół konferencyjny – 1 szt. -Krzesła – 10 szt..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
-
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
-
Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.00.00.00-2, 39.15.50.00-3, 39.14.10.00-2, 31.71.00.00-6, 37.40.00.00-2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający zgodnie z dyspozycją art. 36 ust.3 ustawy Prawo zamówień publicznych nie żąda wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
-
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
-
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
-
Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonywana metodą spełnia lub nie spełnia w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty.
-
-
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
-
Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonywana metodą spełnia lub nie spełnia w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty.
-
-
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
-
Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonywana metodą spełnia lub nie spełnia w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty.
-
-
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
-
Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonywana metodą spełnia lub nie spełnia w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty.
-
-
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
-
Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonywana metodą spełnia lub nie spełnia w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty.
-
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
-
wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
-
wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
-
-
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
-
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
-
aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
-
1 – Cena – 95
-
2 – Warunki gwarancji i serwisu – 5
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiana umownego terminu zakończenia przedmiotu umowy z powodu: – wstrzymania robót lub przerw w pracach powstałych z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, – wystąpienia uzasadnionych trudności w zdobyciu materiałów niezbędnych do realizacji zadania uniemożliwiających wykonanie prac zgodnie z przyjętymi założeniami, – ze względu na opóźnienie w podpisaniu umowy pomiędzy Zamawiający a Urzędem Marszałkowskim Województwa Mazowieckiego w Warszawie na dofinansowanie realizacji przedmiotu zamówienia. Zmiana wynagrodzenie w przypadku pisemnej decyzji Zamawiającego o zaniechaniu wykonania części prac umową. Do wprowadzenia jakichkolwiek zmian wnioskowanych zarówno przez Zamawiającego jak i Wykonawcę, niezbędne jest wyrażenie zgody przez obydwie strony, w formie aneksu do umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.garwolin-gmina.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Garwolin ul. Mazowiecka 16 08-400 Garwolin.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.12.2010 godzina 10:30, miejsce: Urząd Gminy Garwolin ul. Mazowiecka 16 08-400 Garwolin pokój nr 100 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Plik do pobrania:
SWIZ
andeks do SWIZ